FAQ

Find svar her på de mest gænsge spørgsmål omkring reparation af mobiler og ipads. 

Ring eller skriv hvis du har spørgsmål der ikke besvares her. 

 

 

Hvor lang tid tager en reparation?

Iphone batteri: 30-60 minutter
Iphone skærm: 30-60 minutter
Ipad cirka 24 timer
Bundkort 24-48 timer

Priser på reparation her

Køber du min brugte mobil?

Ja jeg køber og sælger brugte og nye mobiltelefon samt Macbook!
Hvis du ønsker at sælge mobiltelefon eller Macbook, så send mig blot en email med oplysninger om model, skader, hukommelse, stand og et par billeder, så vender jeg tilbage.

3 grunde til ag vælge mobilfixeren?

Personlig kundeservice

Hurtig reparationstid

Pris inden jeg starter repartionen

– det er 3 gode grunde til at vælge mobilfixeren

Er det originale reservedele ?

Jeg brger som udgangspunkt OEM reserverdele som er har samme gode egenskaber som originale.
Ønskes originale reservedele klare jeg naturligvis også det

Er der garanti på min repation?

Hos mobilfixeren.dk yder jeg altid 6 måneders garanti på den udførte reparation. Du kan således som forbruger være helt tryg ved at få repareret din enhed hos mig.

Bemærk at min garanti kun omfatter problemer den reparation du får udført – dvs. hvis du får et skærmskift, så er det kun skærmen der er omfattet af vores garanti og ikke hele telefonen.

Min garanti omfatter IKKE selvforskyldte skader – herunder tab, væskeskader m.fl.
Dvs. hvis du har fået skiftet skærm på din enhed, og kommer tilbage og reklamerer over en dårlig touch, men din skærm eksempelvis er revnet, vil reklamationen IKKE være gældende.

Hvorfor skal du bruge min kode når jeg aflevere min mobil?

Når jeg færdige med at reparere din enhed, har jeg brug for din kode for at teste at alt på din enhed virker, således du får en telefon retur der er fuldt funktionsdygtig.
Jeg vil altid gerne teste vores kunders enheder inden jeg leverer tilbage efter en reparation, for at sikre at alt er i orden.

Jeg behandler naturligvis alle data og personoplysninger som foreskrevet persondataloven.

Vil mit indhold gå tabt

I 99% af tilfældende vil indeholdet ikke gå tabt på den enhed jer reparerer. Det hænder dog at enheden skal gendannes i forbindelse med en reparation, hvorfor jeg anbefaler du tager en sikkerhedskopi

Hvis der går data tabt under en reparation, kan mobilfixeren.dk ikke holdes ansvarlige.

Det er altid kundens eget ansvar at have en backup af sine data.

Hvilke betalingsmuliheder har du?

Du kan betale med nedenstående:

MobilePay
Kontant
Bankoverførsel

Kan man som erhvervsdrivende få ekstra gode priser?

Ja, til erhverv tilbyder jeg blandt andet gratis afhentning samt levering af dine enheder når de skal repareres.
Kontakt mij her for et uforpligtende tilbud