Handelsbetingelser
Betaling
Mobilfixeren modtager betaling med MobilePay, bankoverførsel og kontant.
Alle beløb er i danske kroner og inkl. moms
Levering
Mobilfixeren leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00 dagen før.
Mobilfixeren sender med Post Danmark, og har track & trace på alle ordrer.
Backup af Data
Kunden er selv ansvarlig for at tage backup af deres data inden en enhed bliver indleveret til reparation. Mobilfixeren bestræber sig altid på at bevare al data på kundens enheder. Mobilfixeren kan ikke gøres ansvarlig for tab af data i forbindelse med en reparation.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Mobilfixerens reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.
Mobilfixeren dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering
Hvis kunden ønsker at returnere den modtagne varer, rettes der henvendelse til:
Mobilfixeren
Hindbærhegnet 6
7600 Struer
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Tilbagebetaling
Hvis der er aftalt tilbagebetaling, sender kunden bankoplysninger, så mobilfixeren kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal kunden senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@mobilfixeren.dk. I meddelelsen skal du gøre tydelig opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.